Kontaktirajte nas na {e-mail} za pitanja u vezi sa povratima i vraćanjima.

Pregled


Naša politika povrata i vraćanja važi 14 dana. Ako je prošlo 14 dana od vaše kupovine, nažalost, ne možemo vam ponuditi pun povrat novca ili zamenu.

Da biste bili eligible za povrat, vaš proizvod mora biti nekorišćen i u istom stanju u kojem ste ga primili. Takođe, mora biti u originalnom pakovanju.

Nekoliko vrsta proizvoda ne podleže vraćanju. Pokvarljive robe poput hrane, cveća, novina ili časopisa ne mogu biti vraćene. Takođe ne prihvatamo proizvode koji su intimne ili sanitarni proizvodi, opasni materijali ili zapaljive tečnosti ili gasovi.

Dodatni proizvodi koji se ne mogu vratiti:

  • Poklon kartice
  • Preuzimljivi softverski proizvodi
  • Neki proizvodi za zdravlje i ličnu higijenu

Da biste završili svoj povrat, potreban nam je račun ili potvrda o kupovini.

Molimo vas da ne šaljete svoju kupovinu nazad proizvođaču.

Postoje određene situacije gde se odobrava samo delimičan povrat novca:

  • Knjiga sa očiglednim znacima korišćenja
  • CD, DVD, VHS traka, softver, video igra, kasetna traka ili vinilna ploča koja je otvorena.
  • Svaki proizvod koji nije u svom originalnom stanju, oštećen ili ima nedostajuće delove iz razloga koji nisu u vezi sa našom greškom.
  • Svaki proizvod koji je vraćen više od 30 dana nakon isporuke

Povrat novca

Nakon što primimo i pregledamo vaš vraćeni proizvod, poslaćemo vam e-mail obaveštenje o prijemu. Takođe ćemo vas obavestiti o odobrenju ili odbijanju vašeg povrata.

Ako je odobren, vaš povrat će biti obrađen, a kredit će automatski biti primenjen na vašu kreditnu karticu ili originalni način plaćanja, u određenom roku.

Kasni ili izostali povrati

Ako još niste primili povrat, prvo proverite svoj bankovni račun.

Zatim kontaktirajte svoju kompaniju za kreditne kartice, može proći neko vreme pre nego što zvanično objave vaš povrat.

Zatim kontaktirajte svoju banku. Često postoji neko vreme obrade pre nego što se povrat prikaže.

Ako ste sve ovo uradili i još uvek niste primili povrat, molimo vas da nas kontaktirate na {adresa e-pošte}.

Akcije

Može se refundirati samo roba po redovnoj ceni. Proizvodi na sniženju ne mogu se refundirati.

Zamene

Zamenjujemo samo proizvode koji su defektni ili oštećeni. Ako trebate zameniti proizvod iste vrste, pošaljite nam e-mail na {adresa e

-pošte} i pošaljite svoj proizvod na: {fizička adresa}.

Pokloni

Ako je proizvod označen kao poklon prilikom kupovine i poslat direktno vama, dobićete poklon kredit u vrednosti vašeg povrata. Kada primimo vraćeni proizvod, biće vam poslata poklon kartica.

Ako proizvod nije označen kao poklon prilikom kupovine ili je darodavac naručio da vam se proizvod pošalje kasnije, mi ćemo poslati povrat darodavcu i on će biti obavešten o vašem povratu.

Povrat poštarine

Da biste vratili proizvod, pošaljite svoj proizvod na: {fizička adresa}.

Bićete odgovorni za plaćanje sopstvenih troškova slanja za vraćanje proizvoda. Troškovi slanja se ne refundiraju. Ako dobijete povrat, trošak povratnog slanja biće oduzet iz vašeg povrata.

Zavisno od toga gde živite, vreme koje je potrebno da vaš zamenski proizvod stigne do vas može varirati.

Ako vraćate skuplje proizvode, možete razmotriti korišćenje usluge praćenja slanja ili kupovinu osiguranja za slanje. Ne garantujemo da ćemo primiti vaš vraćeni proizvod.

Potrebna vam je pomoć?